יום שישי, 25 בינואר 2013

חשיבות מרכזיות טלפונים בעסקים

כאשר מנהלים עסק גדול, עם עובדים רבים, יעילות ותקציב הן שתי מילים אשר שומעים רבות. אחת הדרכים לבצע זאת היא לנהל את מערכות התקשורת והטלפוניה בעסק, תוך שימוש במרכזיית טלפונים PBX (private branch exchange). יעילותה של המרכזייה היא באופן פעולתה: היא מאפשרת העברת שיחות הטלפון הפנימיות בין משתמשים בתוך העסק, תוך כדי הפעלה, במשותף במספר קווים. זוהי דרך מצויינת לחסוך את ההוצאה הכספית בעלות של קו לכל עובד.
אחת החברות אשר מתמחות במרכזיות מסוג זה, היא פנסוניק, המייצרת מרכזיות IP ומאפשרת שימוש של תקשורת בין מחשבים. לכל מחשב יש מספר אישי פנימי, אשר מייחדת אותו בשם משלו ומאפשרת למחשבים אחרים לזהות אותו. כך מתקשרים כל העובדים בחברה דרך המחשב, מבלי להשתמש בקווי אינטרנט שונים.
לסיכום הרעיון, צריך להזכיר כי בשימוש במרכזיית טלפון בעסק שלכם, בין אם הוא קטן או גדול, יכול כל אחד מהמשתמשים לצפות במספר הטלפון הנכנס, לצפות דרך האינטרנט בפורטל או בדף החברה, להוסיף אנשי קשר בחיוג מקוצר בקלות רבה, לקבל פונקציות לא רק של שיחות יוצאות ונכנסות, אלא גם של שיחות שלא הספקת לענות להן ולא פחות חשוב, להמנע מחוטי תקשורת על רצפת המשרד שלך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה