יום שלישי, 4 במאי 2010

אייפון של אפל

האייפון של אפל הוא אולי הטלפון החכם ובכלל הגאדג'ט המצליח ביותר בעולם כיום, אבל גם לפלא הממכר הזה יש מספר חסרונות שחשוב להכיר לפני שבוחרים לקנות אותו. בעיות רבות שמופיעות באייפון נובעות גם עקב העובדה שמכשירים רבים נרכשים בחו"ל ואז נפרצים ובעיות נוספות נפתרות בכל פעם שאפל מוציאה לשוק אייפון חדש. אך יחד עם כל החידושים, עדיין ניתן לזהות מספר בעיות קבועות.
אחת מהבעיות הראשונות שדווחו בנוגע למכשיר אייפון היא שהמכשיר מתחמם במהירות ובשנת 2009 אף פורסמו שני מקרים בחו"ל בהם נטען כי האייפון התחמם, הגיע לטמפרטורה גבוהה במיוחד ואז התפוצץ וגרם למשתמשים בו לפציעות קלות. בעיה נפוצה נוספת היא אורך חיי סוללה קצרים יחסית, בייחוד כאשר מפעילים מספר דברים בו זמנית כמו בלוטות' ורשתות אינטרנט אלחוטיות.
אחד מהחסרונות הברורים ברכישה של אייפון ובעצם ברכישה של כל מכשיר מבית אפל הוא התלות באפל. כמובן שזהו חיסרון מכוון על ידי החברה וככל הנראה משתמשים בארה"ב או אירופה פחות סובלים מהבעיה, אך חובבי אייפון ישראלים אשר רובם רכשו את מכשירם בחו"ל ונאלצו לפרוץ אותו, חווים מדי פעם קשיים עקב העובדה כי המכשיר מתוכנן כך שכל השירותים והאפליקציות ירכשו דרך אפל. כעת למרות החסרונות והקשיים נשאר להחליט האם עדיין מדובר בהשקעה כדאית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה