יום שלישי, 4 במאי 2010

פנייה לחברת בניית אתרים

בעידן שבו האינטרנט שולט בחיינו וכמעט ואין אדם המספק שירות כלשהו, אשר אינו דואג לבנות לעצמו אתר אינטרנט, אנו נתקלים יותר ויותר באתרי אינטרנט אשר עולים במהירות לרשת ללא תכנון נכון או מחשבה וכך מפספסים לגמרי את מטרתם והופכים לבלתי יעילים לבעליהם. אנשים רבים אשר פונים לחברות בניית אתרים ובוני אתרים בעצמם, לא תמיד מקדישים מספיק תשומת לב לתכנון מקדים של האתר טרם בנייתו, כאשר תכנון כזה יכול להיות המפתח לאתר אינטרנט מוצלח.
כאשר מתכננים אתר אינטרנט, אפילו לפני שפונים לחברה של בניית אתרים או לבונה אתרים מקצועי, חשוב לקבל מספר החלטות מקדימות. עם ההחלטות האלו ניתן לגשת אל האדם אשר יהיה אחראי על בניית האתר והמטרות שנכתיב לו יעזרו לו בבניית האתר ויעלו את הסיכויים לאתר מוצלח. ראשית חשוב להחליט למי האתר מיועד. הגדרת קהל יעד היא מטרה חשובה בכל סוג של עסק, בטח ובטח כאשר מתכננים אתר אינטרנט.
נוסף להגדרת קהל היעד חשוב להחליט מה אנו מצפים מהאתר לעשות. האם הוא אמור לשמש ככרטיס ביקור ולספק מידע על בעל האתר או החברה, או האם האתר נועד למלא פונקציות נוספות. בזמן שמקבלים את כל ההחלטות בנוגע לאתר חשוב לזכור דבר אחד חשוב והוא המסר שהאתר אמור להעביר למבקריו. במהלך כל השלבים של בניית האתר והחל מהתכנון הראשוני נסו להזכיר לעצמכם מה המסר הראשוני שתרצו שהאתר ישדר לגולשים, כבר בשנייה הראשונה לאחר שנכנסו לאתר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה